sobota, 10 października 2015

UP IN THE AIR

    
Chciałbym dzisiaj opublikować zdjęcia, które jakiś czas temu pojawiły się na blogu Radka. Wykonałem je ok pół roku temu na tle ściany Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku.
    Był to pewnego rodzaju eksperyment, próba. Pierwszy raz robiłem takie zdjęcia, w ruchu. Chodziło mi w nich o to aby przedstawić modela zatrzymanego w skoku, tak aby na fotografii wyglądał na, można powiedzieć przyklejonego do ściany, lub odbijającego się od niej. Myślę, że taki efekt udało mi się uzyskać. Co sądzicie o tej sesji?
    Losy modela możecie śledzić co tydzień w poniedziałek na TVN. A ja przy okazji chciałem się pochwalić, że portfolio, którego fragmenty mogliście widzieć, było wystarczająco dobre aby dostać się do Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu. Także wczoraj właśnie rozpocząłem zajęcia na tej uczelni ;)






1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Myślę, że ta sesja jest bardzo udana, interesująca. Poza tym chciałam wyrazić swoją opinię, że dużo lepiej wyglądał Radek z ciemnymi włosami. Jakoś tak bardziej męsko i pasująco do siebie:) No ale cóż Warszawka wciągnęła, tam rządzą gejki tyszki szyszki i inne cuda więc pewnie będzie musiał się przyzwyczaić do blondu na długo:)