poniedziałek, 28 września 2015

Youth


   Kolejna seria przygotowana do mojego portfolio na studia. Przy okazji, mogę się pochwalić, że dostałem się na moje wymarzone studia - UAP, kierunek fotografia :) 
     W tej serii chciałem poprzez modelkę pokazać obraz młodości, doskonałości. Ale nie tylko przez modelkę, a wianek, który ma na głowie. Wianek jest symbolem młodości. Dziś jest to tak kojarzone, dzięki tysiącom dziewczyn, które te wianki nakładają wybierając się na różne festiwale muzyczne. Lecz kiedyś wianek mogły nosić kobiety niezamężne, czyli młode. Druga rzecz to rozmycia na twarzy. Pewnie niektórzy, oglądając tylko te zdjęcia bez znania całej tej ideologi, mogą pomyśleć, że nie wyszedł mi retusz. Jednak jest to zamierzone, chodziło mi tutaj o przerysowany efekt retuszu. Wiadomo, żeby odmłodzić modelkę na zdjęciach, wystarczy lekko rozmyć jej skórę na twarzy, co da efekt gładkiej, młodej cery. Ja zrobiłem to przesadnie, celowo, co dało efekt rozciągniętej na twarzy skóry. 
   Bardzo dziękuję wspaniałej modelce (Michalina Wojtukiewicz), która dzięki swojej niespotykanej urodzie sprawiła tą serie udaną. 









Brak komentarzy: