poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Heroes

Witam po długiej nieobecności. Jednak przez ten czas, realizowałem wiele projektów fotograficznych, w większości aby rozbudować swoje portfolio na studia. Dzisiaj właśnie chciałbym zaprezentować jedną z tych sesji. 


W tej sesji inspirowałem się klimatem greckich bogów oraz nowoczesnym minimalizmem. Myślę że to połączenie dało ciekawy efekt. Oczywiście ważną rolę grają tutaj brokatowe elementy, które na przemian z częściami ciała wychodzą poza kadr. 

Podczas robienia tych zdjęć, trudno było ustawić światło (bez lamp, tylko blenda) tak aby, twarz była w dobry sposób oświetlona a brokatowe elementy mieniły się. Oczywiście dziękuję modelowi MATEUSZOWI KOWALCZYK.
Zachęcam do obejrzenia reszty zdjęć. 





























2 komentarze:

indolension pisze...

Świetne! Pomysł na wykorzystanie świecących kartek - genialny. Podoba mi się, że sam ton zdjęć i ich obróbka wyglądają na tyle surowo, że wydają się być właściwie nieruszone w kwestii nasycenia, kontrastu itd. - bardzo na plus! Eksperymentalne wycięcia również. Rzeczywiście doświetlenie twarzy mogłoby być lepsze, ale to tylko drobiazg. Podoba mi się, że ta praca kompletnie różni się od reszty portfolio i taki nurt, to chyba dobry kierunek! Polecam przyjrzeć się pracom Pierre'a Debuscherre'a, Marka Chorzepy.

Nie osądzam o plagiat, w końcu wiele umysłów myśli podobnie, ale tutaj z ciekawości podrzucam "twarzowe wycinanki" w podobnym klimacie, które od razu mi się skojarzyły z Twoją sesją ;)

http://www.designscene.net/2012/08/kinga-rajzak-dansk-fw12.html

arcyksiężna pisze...

Piękne, nie mogę się napatrzeć!!!