sobota, 18 kwietnia 2015

Costa


    Zdjęcie, które dzisiaj publikuje pochodzi z mojego pierwszego photobooka, który miałem przyjemność zaprezentować na Targach Sztuki w Zatoce Sztuki w Sopocie. 
    Cały album został pozytywnie odebrany przez osoby, które go oglądały, z czego się
bardzo cieszę. Wszystkie zdjęcia są utrzymane w klimacie jaki widać na tym zdjęciu. Jest ono czarno-białe, lecz w całym albumie są pomieszane z kolorowymi. Podczas mojego pobytu w Hiszpanii udało mi się uchwycić, miejsca które moim zdaniem oddają charakter tego regionu.  Poprzez tą prace, chciałem też oddać i pokazać klimat jaki tam panuje, dlatego zrobiłem ją w formie dziennika z podróży. Jest szesnaście zdjęć, każda na osobnej stronie, oczywiście zżółkłe kartki oraz rozmazane krótkie opisy do zdjęć pisane na maszynie do pisania. Żadne zdjęcie nie przedstawia znanej budowli czy miejsca z Hiszpanii, są to raczej "zakamarki" w których jest dość mało turystów.  Lecz chyba elementem zaskoczenia jest to, że zdjęcia są wydrukowane na półprzeźroczystej kalce, dlatego, żeby je obejrzeć trzeba przyłożyć do okna czy lampy. To daje niezwykły efekt, przez który wydaje się jakby na zdjęciu cały czas świeciło słońce. Niestety nie mam jak pokazać albumu tutaj na blogu ponieważ, nie byłoby takiego efektu jak oglądając go na żywo pod światło. Osoby zainteresowane zobaczeniem albumu nich śledzą mojego fanpage na Facebooku, tam będę informował o ewentualnych wystawach, gdzie będzie można zobaczyć photobook ;)   

1 komentarz:

Ewelina Kur pisze...

Bardzo inspirujący pomysł z tym albumem :) Szkoda, że nie mam możliwości zobaczenia go. Zastanawiam się czy np gdybyś nagrał video to można by chociaż po części docenić walory tego pomysłu...